پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

هیجان ویژه در لیگ دسته یک| تیم عنایتی، مماس با صدر

  • کد خبر: ۵۴۱۳۴
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
هیجان ویژه در لیگ دسته یک| تیم عنایتی، مماس با صدر
در لیگ دسته‌اول فوتبال، هوادار بازی شش‌امتیازی هفته را برد و به صدر جدول نزدیک تر از همیشه شد.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته هفتم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران عصر دیروز با برگزاری ۹ مسابقه به پایان رسید. در مهم‌ترین بازی روز گذشته تیم فوتبال صدرنشین پارس جنوبی جم به میهمانی «هوادار»‌ی رفت که با رضا عنایتی داعیه صعود به لیگ برتر را در سر دارد. هوادار در انتهای یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه ۳‌بر ۲ تیم محمد نصرتی را متوقف کند و هم‌امتیاز با پارس، در رده دوم جدول قرار بگیرد. مس کرمان، دیگر‌مدعی امسال، نیز موفق شد در خانه با یک گل «چوکا»‌ی تالش را بدرقه کند و در رده سوم جدول قرار بگیرد.
 
استقلال خوزستان نیز که تا پیش از شروع بازی‌های این هفته در رده دوم جدول قرار داشت، با یک باخت بدموقع مقابل رایکا، به رده چهارم سقوط کرد. در سایر بازی‌های این هفته شهرآورد شیرازی‌های لیگ دسته‌اول بین تیم‌های فجرسپاسی و قشقایی با نتیجه ۲‌بر‌۲ به پایان رسید و جدال شاهین و ملوان نیز با نتیجه ۱ بر ۱ تمام شد. خیبر خرم‌آباد ۲‌بر ۱ از سد آرمان‌گهر گذشت و شهرداری آستارا با حساب ۲ بر ۰ از سد خوشه‌طلایی ساوه گذشت. استقلال ملاثانی و گل‌ریحان البرز هم با نتیجه مشابه ۱ بر ۰ به‌ترتیب تیم‌های نود ارومیه و بادران را از پیش‌رو برداشتند.

عنایتی مچ نصرتی را خواباند

مهم‌ترین بازی هفته هفتم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران دیروز بین تیم‌های هوادار تهران و پارس جنوبی جم برگزار شد؛ دو‌تیمی که به نظر می‌رسد جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشند. شاگردان نصرتی که تا قبل از این بازی طعم شکست را نچشیده بودند، در این بازی میهمان شاگردان عنایتی بودند تا با حداقل یک تساوی بتوانند صدرنشینی خود را حفظ کنند. علی فاتح گل اول را دقیقه‌۱۴ برای پارس جنوبی به ثمر رساند، اما ۱۴ دقیقه بعد تیم میزبان بود که بازی را با گل علی پورمحمد به تساوی کشاند. نیمه نخست با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید؛ اگرچه هوادار بعد از گل تساوی نیز موقعیت‌هایی برای رسیدن به گل برتری داشت. شاگردان عنایتی نیمه دوم را هم بهتر آغاز کردند و نتیجه‌اش نیز گرفتن یک پنالتی از مدافعان حریف بود.
 
حمید کاظمی توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند و باعث برتری تیمش شود. با اینکه پارس جنوبی به‌دنبال جبران گل خورده بود، در یک ضدحمله بازهم حمید کاظمی با یک ضربه سر توانست گل سوم هوادار را نیز وارد دروازه جمی‌ها کند. فشار پارسی‌ها روی توپ‌های هوایی تا دقایق پایانی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۹۰+۲ بالاخره شاگردان نصرتی به گل دوم رسیدند. لحظات پایانی مسابقه هم خیلی جذاب دنبال شد، اما پارس جنوبی نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند تا اولین باخت خود را در فصل جاری با نتیجه ۳‌بر‌۲ برابر هوادار تجربه کند.

پیروزی مهاجری در بازی جنجالی

مس کرمان با پیروزی ۱ بر ۰ مقابل چوکا در یک دیدار سخت و جنجالی موفق شد به روند موفقیت‌آمیز خود در لیگ‌یک ادامه دهد. شاگردان رضا مهاجری امروز خیلی زود و توسط پیمان میری، مهاجم اسم‌و‌رسم‌دار خود، در دقیقه‌۳ به گل رسیدند و تا لحظات پایانی این نتیجه را حفظ کردند تا با ۱۴‌امتیاز در رتبه سوم جدول قرار بگیرند؛ در‌عین‌حال چوکا نیز که در هفته گذشته در خانه مغلوب هوادار شده بود، دومین شکست متوالی را این‌بار در جایی دور‌تر از خانه تجربه کرد. در دقایق پایانی بازی علی لطیفی، سرمربی چوکا، روی یک صحنه خطای پشت محوطه جریمه، تیمش را از زمین بیرون کشید و ۵ دقیقه بازی را متوقف کرد؛ اتفاقی که باعث شد در‌نهایت یکی از اعضای کادر فنی مس کرمان نیز از زمین اخراج شود. مس کرمان با این پیروزی حالا هم‌رده سایر تیم‌های چهارده‌امتیازی جدول یعنی هوادار و پارس جم است و با توجه به شکست پارسی‌ها، تیم‌ها با تفاضل گل از یکدیگر فاصله گرفتند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->